Song Networks Holding AB (publ) skjuter upp avnoteringen

Song Networks Holding AB (”Song”) har ansökt om att avnoteringen av bolagets stamaktier och konvertibla skuldebrev från Stockholmsbörsen skall senareläggas. Underhand har Stockholmsbörsen meddelat att ny sista dag för notering har bestämts till den 10 januari 2005 vad gäller bolagets stamaktier och till den 31 december 2004 vad gäller bolagets konvertibla skuldebrev. Den tidigare angivna sista noteringsdagen på Stockholmsbörsen var den 3 december 2004. Solna, 2 december 2004 Song Networks Holding AB (publ) För information, vänligen kontakta: Kjell Nilsson, ordförande i styrelsen för Song Networks Holding AB Mobil: 0702-60 01 21 Joachim Jaginder, CFO, Song Networks Holding AB Telefon: 08-5631 01 99 Mobil: 0701-81 01 99