Inbjudan till presskonferens

I N B J U D A N T I L L P R E S S O C H A N A L Y T I K E R · Teleca börsstoppat till ca kl 13.30 · Gör vägval för fortsatt utveckling Presskonferens idag, måndag den 10 december, kl 12.00 Plats: Operaterrassen, Stockholm Teleca AB tar nu ett strategiskt steg i utvecklingen. Vid presskonferensen medverkar undertecknad och Telecas koncernchef Nick Stammers. Det är även möjligt att följa presskonferensen per telefon. Tel +44 208 240 82 42. Välkommen. Dan Olofsson Styrelseordförande Teleca AB Teleca är ett tjänsteföretag inom teknologisektorn med över 1 200 anställda, huvudsakligen mjukvaru- och elektronikingenjörer, och med dotterbolag i 10 europeiska länder. Teleca är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/10/20011210BIT00180/bit0002.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/10/20011210BIT00180/bit0002.pdf