Telelogic Delårsrapport, april - juni 2004

- 24,9 MSEK i vinst efter skatt - Omsättningstillväxt i alla geografier - Tillväxt i flyg/försvarssegmentet, stabilt i övriga segment - Tillväxt för alla tre produktfamiljerna, DOORS, TAU och SYNERGY - 51,9 MSEK i positivt kassaflöde April - juni 2004 Omsättning: 251,5 MSEK (223,5 MSEK) Vinst före skatt: 36,6 MSEK (-15,9 MSEK) Vinst efter skatt: 24,9 MSEK (-19,6 MSEK) Vinst per aktie: 0,12 SEK (-0,10 SEK) Januari - juni 2004 Omsättning: 481,0 MSEK (446,2 MSEK) Vinst före skatt: 56,8 MSEK (-43,2 MSEK) Vinst efter skatt: 38,3 MSEK (-46,9 MSEK) Vinst per aktie: 0,18 SEK (-0,23 SEK) Nyckeltal för motsvarande period föregående år inom parentes. Den fullständiga rapporten som pdf finns för nedladdning.