Telelogic tecknar avtal värt 8,3 MSEK med ledande amerikansk leverantör inom försvarssektorn

Global leverantör förnyar sitt underhållsavtal för Telelogic DOORS®, Telelogic SYNERGY™ och Telelogic TAU®

MALMÖ – 17 december, 2004 – Telelogic (O-listan/TLOG), har tecknat ett förnyat licens- och underhållsavtal värt 8,3 MSEK (1,25 MUSD) med en ledande amerikansk leverantör av försvarssystem. “Det förnyade förtroende för Telelogics DOORS, Telelogic SYNERGY och Telelogic TAU av en av världens ledande leverantör av försvarssystem är en tydlig bekräftelse på våra produkters kapacitet," säger Anders Lidbeck, VD och Koncernchef på Telelogic. “Kunden har haft stor framgång med hjälp av Telelogics lösning för applikationens hela livscykel, vilket legat till grund för det förnyade kontraktet."