Telge Energis Kundchef utsedd till en av årets supertalanger

101 personer har knipit en plats på årets lista över Sveriges supertalanger som utses av tidningen Veckans affärer. Onsdag kväll den 4 december har Anna Albinsson, Telge Energis Kundchef som alltid har kunden i fokus utsetts till en av Sveriges vassaste talanger.

Tidningen Veckans Affärer utser varje år 101 Supertalanger. Igår, onsdag kväll den 4 december har hela listan för 2013 offentliggjorts på Taverna Brillo i Stockholm. Vi gratulerar vår Kundchef Anna Albinsson till plats 95 på listan över Sveriges 101 Supertalanger.

-          Det är otroligt roligt att vår duktiga Kundchef Anna Albinsson (också känd via bloggen Fru Watt - nominerad som en av Sveriges mest gröna bloggar 2012) får denna uppmärksamhet. Anna är strukturerad, drivande, nytänkande och har alltid våra kunder i fokus. Hon bryter ständigt ny mark i en konservativ bransch, dominerad av ett fåtal eljättar. Med glimten i ögat och alltid nära till ett skratt skapar hon engagemang bland våra medarbetare och en arbetsmiljö där människor trivs. Anna är en mycket duktig ledare och kommunikatör som är väl värd sin plats på listan, säger Mats Fagerström, VD Telge Energi.

Man kan även läsa mer om Årets Supertalanger i nummer 49-50 av tidningen Veckans affärer som kommer ut i butik idag den 5 december.

Anni Svensson, Kundkommunikatör och Presskontakt Telge Energi
Telefon: 08-550 228 89 (dir), 072-963 73 62 (mob)
E-post: anni.svensson@telge.se

Telge Energi är en oberoende elleverantör, utan egen kraftproduktion, som ingår i koncernen Telge. Telge Energi säljer enbart förnybar el från sol, vind och vatten för att få bort den nordiska kolkraften. Bolaget har under flera år i rad fått topplacering i SKI:s undersökning Sveriges mest nöjda elkunder. Telge Energi har drygt 170 000 kunder, omsätter ca 2 000 mkr och har 86 anställda.

Vi vill rädda världen genom att erbjuda enbart ren förnybar el från sol, vind och vatten. Målet är att all el som konsumeras är ren el, i Sverige och resten av världen. Det tar nog en stund, men kilowattimme för kilowattimme kommer vi närmare målet www.telgeenergi.se

Det är otroligt roligt att vår duktiga Kundchef Anna Albinsson (också känd via bloggen Fru Watt - nominerad som en av Sveriges mest gröna bloggar 2012) får denna uppmärksamhet. Anna är strukturerad, drivande, nytänkande och har alltid våra kunder i fokus. Hon bryter ständigt ny mark i en konservativ bransch, dominerad av ett fåtal eljättar. Med glimten i ögat och alltid nära till ett skratt skapar hon engagemang bland våra medarbetare och en arbetsmiljö där människor trivs. Anna är en mycket duktig ledare och kommunikatör som är väl värd sin plats på listan.
Mats Fagerström, VD, Telge Energi