Halebop erbjuder dejting med SprayDate direkt i mobilen

Nu erbjuder Halebop möjligheten att dejta via Spraydate direkt i mobilen. Via en direktlänk i operatörsoberoende WAP-portalen Halebop GoGo (wap.halebop.se) kan man, oavsett operatör och var man befinner sig, hitta någon att flirta med. Fram till och med årsskiftet är det kostnadsfritt att använda tjänsten Spraydate, man betalar bara trafiktaxa.

Halebop och Spray har startat ett samarbete som innebär att tjänsten Spraydate nu är tillgänglig för alla via mobilen, oavsett operatör och plats man befinner sig på. På Halebops WAP-portal Halebop GoGo finns en direktlänk som leder till tjänsten. - Vi ser att Spraydate är en populär tjänst på Internet med hundratusentals aktiva användare. Nu ger vi dem möjligheten att använda tjänsten även när de inte har tillgång till en dator, på bussen till exempel, säger Lars Roth på Halebop. Förhoppningsvis kommer intresset och utnyttjandet av mobila tjänster att öka i och med att attraktiva tjänster som Spraydate finns lättillgängliga i mobilen. Allt som krävs för att komma igång med dejting via mobilen är att surfa in till wap.halebop.se. Där hittar man tjänsten Spraydate.

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com