Halebop lanserar Mina MMS på Halebop.se

Samla alla MMS på ett ställe: Halebop lanserar Mina MMS på Halebop.se Nu kan Halebops kontantkortskunder samla alla sina MMS på ett ställe på Halebop.se. När ett MMS trillar in i mobilen skickas det automatiskt till den personliga MMS-boxen på nätet. Allt som krävs är att man registrerat sitt Halebop Mobil kontantkort på www.halebop.se. Att samla MMS i en personlig box på nätet är perfekt när mobilen är full. Inga MMS behöver på så sätt raderas och gå förlorade. Man kan också skicka in MMS man skapat själv till den personliga MMS-boxen. Det kan till exempel vara av intresse för den som äger en kameramobil och vill spara sina favoritfoton någon annanstans än i telefonen. - Allt fler människor skaffar sig telefoner med stöd för MMS. Mycket av det som skickas mellan kompisar från mobil till mobil är personligt. Därför finns det ett mervärde i att kunna spara sina MMS på en personlig plats utanför mobilen. Man ju inte spara hur mycket som helst i telefonen, säger Karin Gudmundson på Halebop. Den som vill kan naturligtvis också skicka de sparade MMS:en som ligger i boxen vidare till en kompis när andan faller på. Besök www.halebop.se! För mer information, vänligen kontakta: Karin Gudmundson, Halebop Mobil:070 395 22 92 E-post: karin.gudmundson@halebop.net www.halebop.se Halebop är Sveriges största mobila portal. På www.halebop.se finns över 150 bra tjänster du kan använda direkt i din mobil. Tjänsterna på portalen kan användas av alla oavsett vilken operatör eller mobil du har. SMS, WAP eller GPRS - allt fungerar lika bra. Halebop erbjuder också kontantkortet Halebop Mobil, med kalasbra priser och massor av nya möjligheter att kommunicera med kompisar. Halebop Mobil-kortet skapar också en helt ny meny i mobilen som ger dig genvägar direkt till tjänster på portalen. På detta sätt kan du dra full nytta av Halebops totala erbjudande. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/08/20030704BIT00350/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/08/20030704BIT00350/wkr0002.pdf

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com