Inbjudan till Telia Companys bokslutskommuniké januari-december 2017

Telia Companys bokslutskommuniké januari-december 2017 offentliggörs fredagen den 26 januari 2018 cirka klockan 7:00. Presentationen direktsänds över internet i samband med telefonkonferensen kl 9.30 och presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt på www.teliacompany.com.

Fredagen den 26 januari 2018
Press- och analytikerkonferens
Tid: 9.30 (CET)
Plats: Telia Companys huvudkontor, Stjärntorget 1, Solna

Telia Companys koncernchef och VD Johan Dennelind och finansdirektör Christian Luiga presenterar bokslutskommunikén januari-december 2017.

Presslegitimation eller motsvarande fordras för att delta. Press- och analytikerkonferensen hålls på engelska och direktsänds över internet på https://www.teliacompany.com./

Telefonkonferens i samband med press- och analytikerkonferensen
Du kan ringa in och ställa frågor i samband med frågestunden efter presentationen. Försäkra dig om att du är uppkopplad till telefonkonferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan konferensen börjar.

Telefonnummer:

08 56619445, 020 0883084
Kod:
7788437

Du kan även lyssna på konferensen i efterhand till och med den 30 januari 2018.

Telefonnummer:

+44 (0) 1452 550 000
Kod:
7788437

För mer information, kontakta gärna vår presstjänst: 0771 77 58 30, besök Newsroom och följ oss på Twitter @Teliacompany.

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Taggar: