Inbjudan till Telia Companys delårsrapport januari-september 2017

Telia Companys delårsrapport januari-september 2017 offentliggörs torsdagen den 19 oktober 2017 cirka klockan 7:00 och presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt på www.teliacompany.com inför press- och analytikerkonferensen.

Torsdagen den 19 oktober 2017
Press- och analytikerkonferens
Tid:
9.30 (CET)
Plats:
Telia Companys huvudkontor, Stjärntorget, Solna

Telia Companys koncernchef och VD Johan Dennelind och finansdirektör Christian Luiga presenterar delårsrapporten januari-september 2017.

Presslegitimation eller motsvarande fordras för att delta. Press- och analytikerkonferensen hålls på engelska och direktsänds över internet på https://www.teliacompany.com./

Telefonkonferens i samband med press- och analytikerkonferensen
Du kan ringa in och ställa frågor i samband med frågestunden efter presentationen. Försäkra dig om att du är uppkopplad till telefonkonferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan konferensen börjar.

Telefonnummer:

08 503 364 34, 020 089 0171

Kod:

98443238

Du kan även lyssna på konferensen i efterhand till och med den 23 oktober 2017.

Telefonnummer:

Kod:

98443238

För mer information, kontakta gärna vår presstjänst: 0771 77 58 30, besök Newsroom och följ oss på Twitter @Teliacompany.

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på https://www.teliacompany.com/.

Taggar: