Inbjudan till TeliaSoneras press- och analytikerkonferens för kvartalsrapporten januari - september 2007, fredagen den 26 oktober 2007

Dag: Fredag den 26 oktober 2007
Tid: 10:15
Plats: TeliaSoneras huvudkontor, Sturegatan 1, Stockholm

TeliaSoneras koncernchef och VD Lars Nyberg och vice VD och CFO Kim Ignatius presenterar kvartalsrapporten januari-september 2007.

Presslegitimation eller motsvarande erfordras för att delta.

Press- och analytikerkonferensen hålls på engelska och direktsänds över internet på http://www.teliasonera.se/ir

Lyssna in och ställ frågor via telefon
Du kan även lyssna in och ställa frågor i samband med frågestunden efter presentationerna.

Observera att det kan uppstå en tidsfördröjning om upp till 30 sekunder mellan webbsändningen och telefonsändningen om du följer presskonferensen både över internet och telefon.

Information om telefonkonferensen
Försäkra dig om att du är uppkopplad till telefonkonferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan presskonferensen börjar:

Telefonnummer: +44-(0)20-7162 01 25
Deltagare skall uppge: TeliaSonera

Du kan även lyssna på presskonferensen på vår webbsajt till och med den 10 november:
Telefonnummer: +44-(0)20-7031 40 64
Kod: 770620

Se även separat inbjudan gällande telefonkonferens kl. 14:00 samma dag.

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.