Telias mobilkunder i katastrofområdet får fortsätta ringa gratis

Telia förlänger möjligheten för sina mobilkunder på plats i katastrofområdet i Asien, att ringa gratis i ytterligare fyra dygn.

Det innebär att Teliakunder ringer gratis på sina mobiler hem till Sverige och de debiteras inte heller någon utlandstaxa när någon ringer dem från Sverige. Erbjudandet gäller fram till och med måndagen den 3 januari och omfattar alla mobiltjänster, inklusive SMS. De länder som omfattas är: Bangladesh, Indien, Thailand, Malaysia, Sri Lanka, Maldiverna och Indonesien.

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com