TeliaSonera inbjuder till press- och analytikerkonferens den 31 juli kring halvårsrapporten för januari-juni 2003 Med anledning av att halvårsrapporten för januari-juni 2003 offentliggörs den 31 juli inbjuder TeliaSonera till press- och analytikerkonferens. Dag: torsdag den 31 juli Tid: 13.00 Plats: TeliaSonera, Vitsandsgatan 9, Hus M, Farsta TeliaSoneras VD och koncernchef Anders Igel och CFO Kim Ignatius presenterar halvårsrapporten. Presentationen hålls på engelska. Presslegitimation eller motsvarande erfordras. Press- och analytikerkonferensen direktsänds över Internet på http://www.teliasonera.com/ir. Se även separat inbjudan gällande telefonkonferens kl. 16.00 samma dag. För ytterligare information var vänlig kontakta: TeliaSoneras presstjänst 020-77 58 30 eller Investor Relations 08-713 10 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/21/20030721BIT00390/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/21/20030721BIT00390/wkr0002.pdf

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com