"Tio i topp" - mobilförsäljning i Telias butiker - november

Sony Ericsson fortsätter att ha en stark ställning bland de mest sålda mobilerna i Telias butiker med fem telefoner bland ”tio i topp”. Förklaringen till Nokias två topplaceringar med 3310 och 3510i är billiga refillpaketeringar där Telia bland annat exklusivt fått in en sista volym av utgående Nokia 3310 (refill) som säljs för 495 kronor. I listan kan man också se ”julklapps-telefonerna” Sony Ericsson K500i och Samsung SGH-E330 som paketeras med en LCD-tv.

För att se hela "tio i topp"-listan, ladda hem någon av de två bifogade filerna. - - - - Telia är med sina 75 butiker, Sveriges största butikskedja inom telekom och är en av Sveriges största säljare av mobiltelefoner.

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.