Anders Bruse ny chef för Telia Mobile Sverige

Anders Bruse ny chef för Telia Mobile Sverige Som ett led i Telias mobila strategi i Norden har Lars-Erik Samuelsson utsetts till ny marknadsdirektör inom affärsområdet Telia Mobile. Lars- Erik Samuelsson var tidigare chef för Telia Mobile Sverige. Till ny chef för Telia Mobile Sverige har Telia utsett Anders Bruse. Anders Bruse har tidigare haft en lång rad befattningar inom Telia, senast som affärsområdeschef för Telia Enterprises. Anders Bruse tillträder den 1 mars. För ytterligare information till journalister var vänlig kontakta: Charlotte Züger, pressansvarig på Telia Mobile tel 070 320 03 83 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/22/20010222BIT00340/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/22/20010222BIT00340/bit0002.pdf