com hem pay-per-view visar årets fight - boxningsmatchen mellan Roberto och Krajnc Efter försäljningssuccén med matchen mellan Tyson och Nielsen, visar com hem boxningsmatchen mellan Paolo Robert och Armand Krajnc. Matchen sänds direkt från Lübeck den 3 november. Alla boxningssugna digital-tv- kunder kan se stormatchen och Allhelgonahelgen är därmed räddad! Förutom den aktuella matchen, sänds en tolv timmar lång boxningsgala, med start redan klockan 17. De svenska boxarna går upp i ringen runt klockan 22. Boxningsgalan från Lübeck kostar 298 kronor och kan beställas via com hem pay-per-view på telefon: 020-41 42 43. Beställningskoden är 2631. Matchen som sänds på com hem kommenteras av Åke Unger och Tommy Engstrand är programledare under kvällen. com hem pay-per-view är en interaktiv digital-tv-tjänst där kunderna själva väljer och betalar endast för de program de vill se inom sport, film och musik. Alla digital-tv-kunder hos com hem kan beställa pay-per- view-program. Ytterligare information kan lämnas av: Informationsansvarig Janna Olenius, tel: 08 - 553 633 31, eller gå in på www.comhem.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/23/20011023BIT00510/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/23/20011023BIT00510/bit0002.pdf