Jörgen Latte blir tillförordnad CFO i Telia

Jörgen Latte blir tillförordnad CFO i Telia Jörgen Latte, som för närvande är ekonomidirektör på Telia Mobile, kommer från och med 1 september 2002 att vara tf CFO i Teliakoncernen. Latte ersätter Bo Jacobsson som under hösten slutar i Telia för att bli CFO i Trelleborgkoncernen. Jörgen Latte anställdes i Teliakoncernen 1 september 2000 och kom då närmast från Tele2 (fd NetCom) där han var CFO. Ytterligare information till journalister kan lämnas av: Michael Kongstad, kommunikationsdirektör, 020-77 58 30 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/20/20020820BIT00140/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/20/20020820BIT00140/wkr0002.pdf