Kapitalvinsten från försäljningen av Orbiantgruppen uppgår till ca 500 MSEK

Kapitalvinsten från försäljningen av Orbiantgruppen uppgår till ca 500 MSEK I samband med försäljningen av Orbiantgruppen till Flextronics, som redovisats tidigare idag i en pressrelease, uppstår en kapitalvinst som beräknas uppgå till ca 500 MSEK. Ytterligare information till journalister kan lämnas av: Ingmar Jonsson, ansvarig för Orbiantprojektet, Telia Equity Nås via Telias Presstjänst, tel: 020-775830 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/29/20011029BIT00150/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/29/20011029BIT00150/bit0001.pdf