Nu har du råd att prata med mat i munnen

Luncherbjudande från Halebop: Nu har du råd att prata med mat i munnen Nu kan Halebops kontantkortskunder ringa billigt under lunchen. Halebop sänker samtalspriset från 5.50 kr per minut till 30 öre per minut. Erbjudandet gäller mellan 12-13 på vardagar, till hela det fasta nätet och andra Halebop Mobil-kunder. Halebop Mobil kontantkort utsågs nyligen till det billigaste kontantkortet i alla kategorier (tidningen Mobil nr 8/2002). Halebop fortsätter nu att komma med fördelaktiga erbjudanden. - Vi jobbar hela tiden med att hitta nya spännande erbjudanden som uppfyller de krav som våra kunder har. Nu hoppas vi naturligtvis att vårt luncherbjudande skall falla våra kunder i smaken, säger Kent Jonsson, chef på Halebop. Men, det är inte bara priset som är viktigt. Halebop strävar som alltid efter att erbjuda bra kvalitet till ett bra pris. - Det är extra glädjande att tidningen Mobil nu utsett vårt kort till billigaste kontantkortet i alla kategorier eftersom vi dessutom går i det nät som tidigare i år utsetts till nätet med Sveriges bästa täckning, nämligen Telia Mobiles nät (Mobil nr 6/2002), fortsätter Kent Jonsson. Samma låga samtalspris (30 öre per minut) gäller, till hela det fasta nätet samt andra Halebop Mobil-kunder, mellan 19-07 vardagar och hela helgen. Luncherbjudandet gäller till och med 31 oktober 2002. För mer information, vänligen kontakta: Tove Stammers Pressansvarig på Halebop Mobil: 0738-10 05 74 E-post: tove.stammers@halebop.net ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/15/20020815BIT00200/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/15/20020815BIT00200/wkr0002.pdf