Stig-Arne Larsson lämnar Telias ledning

Stig-Arne Larsson lämnar Telias ledning Den tidigare koncernchefen Stig-Arne Larsson lämnar Telia. Han kommer under året att stå till förfogande för särskilda uppdrag. Larsson pensioneras 1 februari 2001. "Under mina år i Telia har både branschen och Telia förändrats radikalt. Det har varit en fantastisk tid," säger Stig- Arne Larsson. Telias presstjänst 020-77 58 30 Telia är den ledande leverantören av telekombaserade informationstjänster i Norden och Östersjöområdet. Telia finns representerat internationellt både genom egen närvaro och tillsammans med partners. Omsättning 1998 uppgick till 51 240 MSEK och antalet anställda var ca 30 600. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/14/20000114BIT00430/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/14/20000114BIT00430/bit0002.pdf