Välkommen till prisutdelning i SM i telefoni

Välkommen till prisutdelning i SM i telefoni Den 20 januari 2000 klockan 18.00 utser Telia Sveriges bästa företag i telefonservice och Sveriges bästa telefonister. Det är sjunde året i rad som Telia arrangerar Svenskt Mästerskap i telefonservice. I år går evenemanget av stapeln i Göteborg. Prisutdelare är Martin Timell och juryns ordförande Ulla-Britt Hinderson kommenterar mätmetoderna och juryns arbete. Under dagen kommer föredrag att hållas på Lorensbergsteatern av Jan Magnus Bylund, Eva Hegedüs samt Inga-Lill Enbom och Carl-Fredrik Bennet. De kommer att tala om positivt tänkande i stort och smått under temat "Konsten att lyfta". Tag chansen att vara med och se vilka som koras till Sveriges bästa telefonist, växel eller call center. Välkommen! Tid: torsdagen den 20 januari 2000 klockan 18.00 Plats: Bankettsalen på Radisson SAS Park Avenue Hotel i Göteborg. Anmälan: Anneli Nivrén, Telia Företagskommunikation, tel. 08-466 56 88 eller anneli.c.nivren@telia.se För ytterligare information till journalister: Ulla-Britt Hinderson, tel. 0703-60 00 60 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/17/20000117BIT00270/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/17/20000117BIT00270/bit0002.pdf