TF Bank AB (publ): Inbjudan till presentation av delårsrapport januari – mars 2018

TF Bank AB publicerar sin delårsrapport för första kvartalet 2018 torsdagen den 26 april 2018 klockan 07.00 CET och bjuder med anledning av det in till en presentation för media, institutionella investerare, analytiker och övriga intressenter till en telefonkonferens klockan 08.15 CET.

Hållpunkter (CET)

07.00 – Delårsrapporten publiceras

08.15 – Telefonkonferens med tf VD Mattias Carlsson och CFO Mikael Meomuttel som presenterar delårsrapporten. Efter presentationen kommer det även finnas möjlighet att ställa frågor.

För att följa presentationen online gå till www.tfbankgroup.com. Presentationen kommer även finnas tillgänglig i efterhand på hemsidan. För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring in på något av nedanstående telefonnummer cirka 15 minuter före konferensstart:

SE: +46 (0)8 5664 2662
UK: +44 (0)20 3008 9809

Presentationen kommer att hållas på svenska med presentationsmaterial på engelska.

TF Bank är en internetbaserad nischbank som erbjuder konsumentbanktjänster genom sin egenutvecklade IT- plattform med hög grad av automatisering. Bolagets IT-plattform är utformad för skalbarhet och anpassning till olika produkter, länder, valutor och digitala banklösningar. TF Bank bedriver in- och/eller utlåningsverksamhet mot privatpersoner i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Polen, Tyskland, Estland och Lettland via dotterbolag, filial eller gränsöverskridande av banktillståndet. Verksamheten är indelad i två affärssegment; Consumer Lending och Ecommerce Solutions.