The Lexington Company AB (publ.) - Uppdaterad Finansiell Kalender 2016

Stockholm 2016-01-19

The Lexington Company AB (publ), har uppdaterat sin finansiella kalender för 2016 enligt följande:

Bokslutskommuniké 2015: 23 februari 2016
Delårsrapport Januari – Mars 2016: 16 maj 2016
Årsstämma 2016: 16 maj 2016
Delårsrapport Januari – Juni 2016: 23 augusti 2016
Delårsrapport Januari – September 2016: 15 november 2016
Bokslutskommuniké 2016: 17 februari 2017

Den finansiella kalendern finns även tillgänglig på bolagets webbplats.

FÖR MER INFORMATION VÄNLIGEN KONTAKTA:
Malin Jonsson
CFO
Tel: +46 (0)8 54 55 58 00

Livsstilsvarumärket Lexington finns idag representerat i 20 länder världen över. Främst i Europa, men även i Asien och Nordamerika. The Lexington Home Collection finns representerat i exklusivare varuhus som John Lewis i Storbritannien, El Corte Ingles i Spanien, KaDeWe i Tyskland, Lotte i Korea, Stockmann i Finland och Illum Bolighus i Danmark. Totalt återfinns Lexington Company’s produkter hos över 900 återförsäljare i 20 länder med 24 egna Lexingtonbutiker i Skandinavien, 2 i USA och drygt 35 Franchisebutiker globalt, varav 25 i Kina.

Welcome to our world! Welcome to our dream!

lexingtoncompany.com

Detta pressmeddelande innehåller information som The Lexington Company AB (publ) är skyldigt att offentliggöra
enligt lag (2007:528) om värdepappersmarknaden.