Fest och bröllopsyra i The Lobby

Från den 15 juni bjuder The Lobby in till rena rama bröllopsyran. Då startar samarbetet med Sisters in Law, som driver både en blogg och ett magasin inriktade på bröllop och fest. Bästa tiden för bröllop och sommarfest är nu.

The Lobby, som utvecklats och drivs av AMF Fastigheter, är en testplattform för framtidens handel där nya grepp och idéer provas och utvecklas för bästa upplevelse för kunden.

Nu är det dags för ett samarbete med Sisters in Law som kurerar och smyckar en del av The Lobby med sina annonsörer och sitt nätverk inom den växande bröllopsupplevelsen.

- När vi på The Lobby hörde talas om Sisters in Law och såg på vilket sätt de pratar bröllop i både blogg och magasin blev det kärlek vid första ögonkastet, säger Annelie Gullström, affärsutvecklingschef på AMF Fastigheter.

De senaste åren visar statistik från SCB, Statistiska centralbyrån, att cirka 53 000 par gifter sig varje år. Och sommaren är den mest populära tiden att säga ja till varandra.

- Bröllop och sommarfest är ett inspirerande sommartema där det finns kopplingar till många intressanta varumärken. Jag är övertygad om att Sisters in Law med sin drivkraft och sitt nätverk bidrar till upplevelsen i The Lobby på ett mycket spännande sätt, säger Annelie Gullström.

- Via vår blogg och vårt magasin visar vi en större bredd och kreativitet när det kommer till bröllop. Detta vill vi nu ta till en ny nivå tillsammans med The Lobby där vi kan inspirera på en ny arena, säger Zanna Metzer på Sisters in Law.

The Lobby laddar nu upp för sommarmånadernas fester och bröllop. För alla dem som ska gifta sig, eller är bjudna på bröllop eller sommarfest finns inspiration i form av klänningar, presenter, smycken och mycket annat som hör festen till.

För mer information, kontakta
Boo Ehlin, tf presschef AMF Fastigheter, mail boo.ehlin@amffastigheter.se; 070 552 9292