Slash.ten driver NA-KDs butik i The Lobby

E-handelsajten NA-KD gästar The Lobby under sommaren. Premiären sker nu på fredag den 15 juni. Då en av NA-KDs primära fokus är e-handel är retailbyrån Slash.ten ett utmärkt alternativ att använda sig av vid öppning av butiker. Redan nu i juni sker flera samarbeten med influencers i The Lobby.

För att The Lobby ska klara omställningen från ett showroom till en försäljningsplattform under sommaren har både AMF Fastigheter och NA-KD förstått vikten av försäljning och mänsklig service. När modesajten NA-KD går live i The Lobby under sommaren är det därför Slash.ten som hjälper dem bemanna The Lobby och skapa en stark köpupplevelse för konsumenterna. Slash.ten har en modell som är flexibel och kan hantera de skiftande besöksflödena som aktiveringar och kampanjer innebär.

Som e-handlare driver NA-KD kampanjer och aktiviteter på nätet. Det kommer de nu att göra fysiskt i The Lobby genom olika samarbeten, kampanjer och event. Flera influencersamarbeten sker under juni och juli.

– Vi vet att aktörer i fysisk butik behöver fantastiska människor på plats (stjärnor som vi kallar dem) och flexibla bemanningsmodeller som hanterar skiftande efterfrågan. Vi erbjuder båda delarna. Vi anser att alla ska prioritera det man är bäst på. AMF är bra på fastigheter och NA-KD är på e-handel och varumärken – vi är bra på retail. Tillsammans uppnår vi bästa möjliga synergi, säger Anton Granlund VD på Slash.ten.

– The Lobby är en handelsplats som ständigt förändras. Vi provar och testar hela tiden nya inriktningar och retailers beroende på behov och efterfrågan från både handlare och konsumenter. Med NA-KD i The Lobby vill vi visa hur en renodlad e-handelssajt också kan bli fysisk och sälja sina produkter över disk, säger Annelie Gullström, affärsutvecklingschef på AMF Fastigheter.

För mer information, kontakta
Boo Ehlin, tf presschef AMF Fastigheter, mail boo.ehlin@amffastigheter.se; 070 552 9292