Inbjudan till THQ Nordics Q3-presentation

THQ Nordic bjuder härmed in till en presentation i samband med publiceringen av bolagets delårsrapport för tredje kvartalet 2018. Delårsrapporten kommer att publiceras samma dag i god tid före börsens öppning.

Presentationen hålls på engelska av VD Lars Wingefors och efter den kommer det att finnas möjlighet att ställa frågor. Presentation och frågestund beräknas pågå i högst en timme.

Datum: 14 november, 2018.
Tid: 09:00 (CET)
Plats: Carnegie Hall, Regeringsgatan 56, Stockholm.

Vänligen anmäl dig på följande länk för att närvara på plats i Carnegie Hall:

Nummer till telefonkonferens: UK: +442030089809 SE: +46856642662 US: +18558315947                 För att delta vänligen uppge ditt för- och efternamn samt bolagsnamn. För att ställa frågor vid Q&A tryck 1. Vänligen ring in ett par minuter innan presentationen påbörjas.

Länk till webcast: https://tv.streamfabriken.com/thq-nordic-q3-2018

Ställ gärna frågor i förväg genom att e-posta dem till: ir@thqnordic.com

Telefon: +46 708 471 978
lwingefors@thqnordic.com

THQ Nordic förvärvar, utvecklar och förlägger PC- och konsolspel för en global marknad. Bolaget har en bred portfölj omfattande över 100 egna varumärken såsom Saints Row, Dead Island, Homefront, Darksiders, Metro (exklusiv licens), Titan Quest, MX vs ATV, Red Faction, Delta Force, Destroy All Humans, ELEX, Biomutant, Jagged Alliance, SpellForce, The Guild och många fler.
THQ Nordics förlagsverksamhet når globalt med marknadsföring, försäljning och distribution, både online och i fysiska kanaler. Koncernens huvudkontor ligger i Karlstad, Sverige och verksamhetskontor i Wien, Österrike och München, Tyskland. THQ Nordic har elva helägda utvecklingsstudios i Tyskland, Storbritannien, USA och Sverige och sysselsätter nära 1750 personer. THQ Nordics aktier är noterade på Nasdaq First North Stockholm under kortnamnet THQN B. Bolagets Certified Adviser är FNCA Sweden AB. För mer information, vänligen besök: http://www.thqnordic-investors.com.