Thule lanserar sin nya skidbox Thule Flow på ISPO MUNICH, den 24–27 januari

Varje år kommer fler än 2.500 internationella utställare till vintersportmässan ISPO MUNICH för att presentera sina senaste produkter till över 80.000 personer från mer än 100 länder som besöker mässan. Thule är på plats med en monter i den stora skidhallen för att visa sin nya box Thule Flow, en skidbox med aerodynamisk design utvecklad speciellt för vintersportentusiaster, tillsammans med hela sitt breda sortiment av produkter som hjälper dig att få ut så mycket som möjligt av ditt aktiva liv under vintersäsongen.

Kom och besök oss i hall A4, monter 312, där du får den bästa espresso du någonsin smakat, serverad av vår baristamästare Roberto Dell’Aquila, och träffar Thule Crew-medlemmarna Flo Orley, Aline Bock och Matthias Giraud.

Tina Liselius
PR & Sponsorship Manager Europe & ROW, Thule Group
Mobile: 070 0902652
Email: tina.liselius@thule.com

Varumärket Thule etablerades 1942. Under mottot Bring your life erbjuder Thule globalt ett brett sortiment av premiumprodukter som gör det möjligt för aktiva människor att ta med sig sin packning, utrustning och sina barn på ett säkert, enkelt och snyggt sätt.

Thule erbjuder bland annat cykelhållare, takräcken och takboxar, väskor och ryggsäckar, barnrelaterade produkter som barncykelsadlar och multifunktionella barnvagnar. Produkterna säljs på fler än 139 marknader över hela världen.

Läs mer på www.thule.com