Thule lanserar Thule Subterra, en serie snygga resväskor för den moderna affärsresenären

Thule Subterra är en komplett kollektion med snygga och moderna resväskor av hög kvalitet som innehåller allt från resväskor och kabinväskor till datorväskor och fodral. Med fokus på smart design och smidighet för den moderna affärsresenären gör Thule Subterra att du kan resa enkelt, säkert och med stil och få ut så mycket som möjligt av din resa

Thule Subterra-kollektionen kännetecknas av smarta lösningar, flexibilitet, högkvalitativa material och tålig, urban design.

Smarta lösningar
Innovativa och intelligent utformade resväskor betyder effektivitet och bekvämlighet för resenärer på språng. Därför har Thule Subterra-kollektionen försetts med flera smarta lösningar, som den platsbesparande kompressionspanelen i Thule Subterra Carry-On 55cm/22" och de fiffiga facken som finns i samtliga ryggsäckar.

Flexibilitet
Alla väskor i Thule Subterra-kollektionen har en mängd bekväma funktioner. Flera av väskorna har dessutom multifunktionell design, som resväskan med innovativ 2-i-1-lösning som gör att du kan välja att packa antingen en stor väska att checka in eller två mindre kabinväskor.

Högkvalitativa material
Thule-varumärket förknippas med hög kvalitet och rigoröst testade produkter, och väskorna är inget undantag. I kombination med det både exklusiva och tåliga nylontyget gör detta att Thule Subterra kan stå emot många år av tuffa utmaningar på dina resor.

Tålig och urban design
Thule Subterra-kollektionen är tålig och robust samtidigt som den har den urbana och snygga design som Thules produkter är kända för.

För mer information, vänligen kontakta:

Tina Liselius, PR & Sponsorship Manager

E-post: Tina.Liselius@thule.com
Telefon: 0700 - 90 26 52

Varumärket Thule etablerades 1942. Under mottot Bring your life erbjuder Thule globalt ett brett sortiment av premiumprodukter som gör det möjligt för aktiva människor att ta med sig sin packning, utrustning och sina barn på ett säkert, enkelt och snyggt sätt. Thule erbjuder bland annat cykelhållare, takräcken och takboxar, väskor och ryggsäckar, barnrelaterade produkter som barncykelsadlar och multifunktionella barnvagnar. Produkterna säljs på fler än 140 marknader över hela världen.

Läs mer på www.thule.com