Thule lanserar Thule Vea – ryggsäckar för både gymmet och jobbet

De här snygga ryggsäckarna klarar övergången mellan gym och jobb galant tack vare olika fack som håller träningsprylar och jobbgrejer åtskilda. Svårslagen flexibilitet, kvalitet och stil gör Thule Vea-serien till en oumbärlig följeslagare i citypendlarens hektiska vardag.

Inspirationen till ryggsäckarna i Thule Vea-serien kommer från moderna träningskläder och aktiv livsstil, och har en mjuk utsida av tyg och drag­kedjor med specialgjorda dragtappar som är både stilfulla och ändamålsenliga. Den karakteristiska designen i kombination med smarta funktioner gör att ryggsäckarna är lika bekväma på flygplatsen och kaféet som de är funktionella på gymmet. Du får en kompromisslös balans mellan arbete och träning, stil och mångsidighet, form och funktion.

Reflekterande element som integrerats på väskans framsida och axelremmar gör att du håller dig väl synlig under pendlingen. Väskorna är bekväma att bära även med tyngre packning tack vare funktioner som ryggpanel med luftkanaler, justerbar bröstrem och vadderade axelremmar.

Ryggsäckarna i Thule Vea-serien finns i två storlekar, 17 resp 21 liter, och i tre färger, Black, Deep Teal och Light Navy. Thule Vea finns i butik från maj 2017.

För mer information, vänligen kontakta:
Tina Liselius, PR & Sponsorship Manager

E-post: Tina.Liselius@thule.com
Telefon: 0700 - 90 26 52

Varumärket Thule etablerades 1942. Under mottot Bring your life erbjuder Thule globalt ett brett sortiment av premiumprodukter som gör det möjligt för aktiva människor att ta med sig sin packning, utrustning och sina barn på ett säkert, enkelt och snyggt sätt. Thule erbjuder bland annat cykelhållare, takräcken och takboxar, väskor och ryggsäckar, barnrelaterade produkter som barncykelsadlar och multifunktionella barnvagnar. Produkterna säljs på fler än 140 marknader över hela världen.