Thule och Case Logic presenterar nya väskor och fodral för en aktiv livsstil på IFA-mässan i Berlin, Tyskland, den 1–6 september 2017

Thule och Case Logic, två av världens ledande varumärken när det gäller att ta med sig sin utrustning vart man än ska, är på mässan IFA 2017 för att visa sina kollektioner med smarta och snygga väskor, ryggsäckar och fodral för datorer, mobiler och kameror.

I Thules and Case Logics montrar på årets IFA-mässa visas ett brett sortiment av pris­belönta och innovativa produkter – från mobilskal och fodral till läsplattor, till datorväskor och -ryggsäckar samt kameraväskor. De båda varumärkena kommer även att presentera spännande nyheter, däribland Thule Accent, en serie professionella reseryggsäckar med stilrent uttryck; Thule EnRoute 3.0, en uppdaterad version av Thules klassiska dator­ryggsäck med lättillgängliga fickor och flexibla lösningar; Thule Lithos, snygga dator­ryggsäckar i modern design; och fyra kameraväskor som kompletterar den populära serien Case Logic Bryker.

IFA-mässan i Berlin äger rum den 1–6 september i år och är en av världens största mässor för hemelektronik och tillbehör. 2016 hade mässan över 1.800 utställare som lockade fler än 240.000 besökare från hela världen.

Besök Thule och Case Logic i hall 7.2B, monter 102/103.

För mer information, vänligen kontakta:
Tina Liselius, PR & Sponsorship Manager

E-post: Tina.Liselius@thule.com
Telefon: 0700 - 90 26 52

Varumärket Thule etablerades 1942. Under mottot Bring your life erbjuder Thule globalt ett brett sortiment av premiumprodukter som gör det möjligt för aktiva människor att ta med sig sin packning, utrustning och sina barn på ett säkert, enkelt och snyggt sätt. Thule erbjuder bland annat cykelhållare, takräcken och takboxar, väskor och ryggsäckar, barnrelaterade produkter som barncykelsadlar och multifunktionella barnvagnar. Produkterna säljs på fler än 140 marknader över hela världen.

Läs mer på www.thule.com