Thule presenterar Thule Sleek, en helt ny fyrhjulig barnvagn för aktivt cityliv

Thules efterlängtade fyrhjuliga barnvagn, Thule Sleek, presenteras för allra första gången på Kind + Jugend-mässan 2017. Denna flexibla och snygga barnvagn passar perfekt för alla föräldrar som vill ta med sitt barn på turer i city.

Utforska staden med stil
Thule Sleek är en smart, snygg och säker barn­vagn för dig som vill utforska staden tillsammans med ditt barn. Den är smidig, lätt och enkel att manövrera, har en modern design och är bekväm för både förälder och barn. Thule Sleek riktar sig till aktiva föräldrar som vill kunna röra sig fritt överallt i staden.

Mångsidig. Precis som du.
Ingen dag är den andra lik, och alla barn och föräldrar är unika. Därför kan du utforma din Thule Sleek så att den passar just din familjs behov, från att barnet är nyfött tills det blir lite äldre. Komplettera med en liggdel, en syskondel eller en bilbarnstol, ge dig ut med ett, två eller rentav tre barn, montera sittdelen framåtvänd eller vänd mot dig – Thule Sleek rättar sig efter dina behov, och med rätt tillbehör blir den perfekt utformad för dig och dina barn.

Kvalitet och säkerhet på fyra hjul
Vi nöjer oss bara med det allra bästa när det gäller design och flexibilitet. Liksom när det handlar om säker­het och kvalitet. Thule Sleek är trots allt fram­tagen för världens viktigaste människor. Den har testats mycket grundligt för att uppfylla de högsta säkerhets­standar­derna och hålla i många år. Allt för att du och ditt barn ska kunna upptäcka staden på ett säkert och bekvämt sätt.

Thule Sleek finns i fem olika färger – Grey Melange, Midnight Black, Shadow Grey, Navy Blue och Energy Red – och har en mängd matchande tillbehör.

I butik från juni 2018.

För mer information, vänligen kontakta:
Tina Liselius, PR & Sponsorship Manager

E-post: Tina.Liselius@thule.com
Telefon: 0700 - 90 26 52

Varumärket Thule etablerades 1942. Under mottot Bring your life erbjuder Thule globalt ett brett sortiment av premiumprodukter som gör det möjligt för aktiva människor att ta med sig sin packning, utrustning och sina barn på ett säkert, enkelt och snyggt sätt. Thule erbjuder bland annat cykelhållare, takräcken och takboxar, väskor och ryggsäckar, barnrelaterade produkter som barncykelsadlar och multifunktionella barnvagnar. Produkterna säljs på fler än 140 marknader över hela världen.

Läs mer på www.thule.com