Upptäck den uppdaterade Thule RoundTrip-serien med skid-, snowboard- och pjäxväskor

Väskorna i Thule RoundTrip-serien ger förstklassigt skydd och smidig förvaring för skidor, snowboardar och pjäxor. Med Thule RoundTrip kan du vara säker på att all din utrustning kommer fram till målet oskadd.

Den främsta uppgiften för dina skid-, snowboard- och pjäxväskor är att se till att utrustningen kommer fram tryggt och säkert till resans mål och tillbaka igen. Inget kan förstöra resan som skadad eller, ännu värre, trasig utrustning. Thule har därför ansträngt sig till det yttersta för att utveckla väskor som är slitstarka, pålitliga och funktionella.

Särskilda fickor för stavar, fack för skidor, tillbehörsfickor och ett krossäkert SafeZone-fack ser till att din utrustning ligger på plats, hålls åtskild och är väl skyddad. Då kan du lägga mer energi på att fundera på snöförhållanden och mindre på att hålla reda på din utrustning.

Thules innovativa skid- och snowboardfodral är en klassisk 3-in-1-lösning. Packpåsar med vadderade fickor dras över skidornas ändar för att ge extra skydd åt utrustningen, rädda ytterkläder från vassa skidkanter och hålla ordning på utrustningen, både under resan och på resmålet.

Slitstyrka och hållbarhet definierar hela Thule RoundTrip-serien, som är tillverkad av kraftigt 600D-polyestertyg och försedd med tjock vaddering och #10 YKK-dragkedjor. Detta är väskor som är gjorda för att hålla.

För mer information, vänligen kontakta:

Tina Liselius, PR & Sponsorship Manager
E-post: Tina.Liselius@thule.com
Telefon: 0700 - 90 26 52

Varumärket Thule etablerades 1942. Under mottot Bring your life erbjuder Thule globalt ett brett sortiment av premiumprodukter som gör det möjligt för aktiva människor att ta med sig sin packning, utrustning och sina barn på ett säkert, enkelt och snyggt sätt. Thule erbjuder bland annat cykelhållare, takräcken och takboxar, väskor och ryggsäckar, barnrelaterade produkter som barncykelsadlar och multifunktionella barnvagnar. Produkterna säljs på fler än 139 marknader över hela världen.

Läs mer på www.thule.com