Inbjudan till TietoEnators press- och analytikerkonferens

INBJUDAN TILL TIETOENATORS PRESS- OCH ANALYTIKERKONFERENS TietoEnators delårsrapport för tredje kvartalet kommer att publiceras onsdagen den 31 oktober kl 08.00 (svensk tid). Du inbjuds härmed till en presentation av rapporten klockan 08.30 på IVA Konferenscenter, Grev Turegatan 16, Axel Johnsonsalen. Från TietoEnator deltar koncernchef Matti Lehti, vice koncernchef Åke Plyhm samt informationsdirektör Eric Österberg. Vid konferensen bjuds på kaffe. Anmäl ditt deltagande till: Therese Edehorn, e-post: therese.edehorn @tietoenator.com, telefon 08-632 14 11. Välkommen! Eric Österberg TietoEnator Corporate Communications TietoEnator är en ledande leverantör av värdeadderande IT-tjänster i Europa med mer än 10 000 anställda och en omsättning på 1.1 miljarder Euro. TietoEnator erbjuder managementkonsulting, systemutveckling, integration, drift och support, produktutvecklingstjänster för kunder samt, programvaror. TietoEnator har djup kunskap om kunders verksamheter inom branscher som t ex telekommunikation, bank och finans, offentlig sektor samt skog och energi. www.tietoenator.com TIETOENATOR ABP DISTRIBUTION Centrala media ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/26/20011026BIT00640/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/26/20011026BIT00640/bit0002.pdf