TiksPac offentliggör emissionsmemorandum

TiksPac AB (publ) meddelar att ett emissionsmemorandum avseende Bolagets företrädesemission av aktier (”Erbjudandet”) nu finns tillgängligt på Bolagets webbplats www.tikspac.se

o Styrelsen för TiksPac AB har upprättat ett emissionsmemorandum med anledning av stundande företrädesemission om maximalt 4,9 MSEK
o Emissionsmemorandum, anmälningssedel och annan information om Erbjudandet kommer att hållas tillgängligt på www.tikspac.se och www.aktietorget.se
o Teckningsperioden löper från den 2 september 2016 till och med den 16 september 2016
o Handel med teckningsrätter sker mellan den 2 september 2016 till och med den 14 september 2016

Tillsammans bidrar vi till en bättre miljö i Europa!

Stefan Arvidsson, VD