TiksPac växer med nya avtal i Storbritannien och Danmark

TiksPac har tecknat nya CSR-avtal under de första veckorna av 2016

I Storbritannien har avtal tecknats med:

• Thanet District Council, 30st TiksPac-stationer till 130.000 invånare
  • Carterton Parish Council, 10st TiksPac-stationer till 16.000 invånare

I Danmark har avtal tecknats med:

• Thisted kommune, 12st TiksPac-stationer till 44.000 invånare

Tillsammans bidrar vi till en bättre miljö!

Stefan Arvidsson, tf VD / Sales Manager Europe

Om oss

TiksPacs affärsidé är att utan kostnad för uppdragsgivaren eller användaren skapa rena publika rum genom ett miljökoncept, som finansieras av sponsorkunder och motiveras av dessa sponsorkunders samhällsansvar.