Immortal: Unchained godkänt för lansering på X-Box och Playstation

Toadman Interactive AB (publ) har idag blivit meddelade att Immortal: Unchained blivit godkänt av Microsoft för lansering på X-box och har tidigare blivit godkänt av Sony för lansering på Playstation. Spelet kommer därmed att börja tryckas nu för lansering i butik 7 september 2018.

- ”Efter år av arbete är vi nu väldigt glada och stolta över att Immortal: Unchained är klart och uppfyller en sådan kvalité att spelet godkänts på bägge spelkonsolerna X-box och Playstation, vilket är en förutsättning för spelsläpp 7 september 2018. Vi fortsätter dock att utveckla spelet för att skapa den bästa upplevelsen för våra spelare.”

För ytterligare information kontakta IR:

ir@toadmaninteractive.com

Denna information är sådan som Toadman Interactive AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 15 augusti 2018 kl. 17:55 CET.