Toadman släpper ny trailer för Immortal: Unchained

Toadman släpper idag en trailer för Immortal: Unchained och meddelar att datum för att släppa alpha är 8 mars 2018. För Toadman innebär detta Alpha-stadiet att man kommit tillräckligt långt för att det ska kunna gå att spela igenom spelet, dock krävs ytterligare utveckling. Funktionerna till spelet är färdigställda och från och med 8 mars 2018 kommer flertalet spelprofiler samt vanliga spelare att bjudas in för att testa och ge feedback på spelet. Trailern innehåller en hel del gameplay, vilket betyder spelsekvenser från själva spelet. Bolaget vidhåller sina planer att spelsläpp för Immortal kommer att ske under år 2018.

Trailern för Immortal finns tillgänglig Youtube, https://www.youtube.com/watch?v=T7YMvjDMe-k&feature=youtu.be, samt på bolagets hemsida, www.toadmaninteractive.com

Kommentar från VD Robin Flodin:

Jag är mycket stolt över att presentera till marknaden en ny trailer för Immortal. Där visas ännu mer gameplay, något som visar hur spelet kommer att se ut när det spelas på riktigt. Teamet är i slutskedet av produktionen av spelet och alla arbetar hårt för att produkten ska levereras med den kvalité vi vill uppnå här på Toadman.