• Tobin Properties/

Ny projektutvecklingschef på Tobin Properties - Tobin Properties anställer Adelina Mehra, arkitekt och tidigare VD för Semrén & Månsson

Tobin Properties har på kort tid etablerat sig som ett av de mest expansiva fastighetsutvecklingsföretagen i Stockholmsområdet. I takt med att nyproduktionsportföljen växer, genom utveckling av moderna bostäder i attraktiva storstadslägen, ökar behovet av resurser för att kunna hantera en ökad projektvolym. Rekryteringen av Adelina Mehra är en viktig del i Tobins ambition att fortsätta utvecklas.

"Vår framgång är kopplad till vår förmåga att erbjuda våra kunder väldesignade och spännande bostäder i attraktiva lägen", säger Erik Karlin, VD Tobin Properties. "Adelina blir en nyckelperson i att säkerställa att vi fortsätter att kunna göra just det. Vi har redan arbetat med Adelina i våra projekt i Nacka, Sundbyberg och Norra Djurgårdstaden, så vi vet att vi får en synnerligen kompetent och driven chef för våra kommande utvecklingsprojekt".

Adelina Mehra kommer närmast från rollen som VD för arkitektkontoret Semrén & Månsson.

"Jag ser fram emot att ansluta till Tobin Properties, i mina ögon är det en aktör som sticker ut i mängden på ett mycket positivt sätt", säger Adelina Mehra. "Tobin har en hög ambitionsnivå i både utveckling av bostäder och den samlade stadsbilden. Det vill jag utveckla vidare."

För ytterligare information, vänligen kontakta: