Tobin Properties publicerar årsredovisning för 2016

Tobin Properties AB (publ) årsredovisning för 2016 finns nu tillgänglig på www.tobinproperties.se.

Hela årsredovisningen finns i bifogad PDF. I mitten på vecka 18 finns den tryckta versionen att hämta på Tobin Properties kontor på Humlegårdsgatan 19A i Stockholm. Distribution av den tryckta årsredovisningen till aktieägare och intressenter som meddelat att de önskar få den hemskickad påbörjas samtidigt.

Årsredovisningen kan även beställas genom att kontakta Tobin Properties på telefon 08-120 500 00 eller på info@tobinproperties.se.

Per Alnefelt, CFO Tobin Properties

Telefon: 072-717 02 17, E-post: per.alnefelt@tobinproperties.se

Denna information är sådan information som Tobin Properties är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 27 april 2017 kl. 13.20 CET.

Tobin Properties är ett fastighetsutvecklingsföretag vars affärsidé är att skapa väldesignade bostäder med funktionella lösningar utifrån medvetna människors behov. Tobin Properties projektportfölj består av utvecklingsprojekt med ett bedömt totalt utvecklat värde om cirka 13 900 MSEK. Tobin Properties har en stam- och preferensaktie noterad på Nasdaq First North Premier och sedan juli 2016 finns Tobin Properties obligationslån noterat på Nasdaq First North Bond Market. Avanza Bank AB agerar Certified Adviser åt bolaget.