Swedavia landar hos Tomorro'

Tomorro’ blir Swedavias nya reklambyrå och kommer att stötta Swedavia inom de tre största affärsområdena Aviation Business, Real Estate och den kommersiella affären med fokus på retail, mat & dryck samt parkering.  Det nya avtalet träder i kraft omgående och löper under ett år med chans till förlängning.

I konkurrens med 23 andra byråer var det Tomorro’ som blev Swedavias nya reklambyrå efter upphandling. Swedavia äger, driver och utvecklar hela tio flygplatser runt om i Sverige. Deras roll består främst av att skapa den tillgänglighet som landet behöver för att underlätta resande, affärer och möten.

-   Nu går vi från en bredare positionering av våra varumärken till ett tydligt fokus på taktisk försäljningskommunikation för att stötta vår kommersiella affär. Vi är i behov av en snabbfotad och flexibel mindre byrå som samtidigt har en bred kompetens då våra tio flygplatser har en stor variation i både storlek och utbud, säger Linda Sjödin, marknad- och kommunikationsdirektör på Swedavia.

-   Vi kände direkt att vi är rätt partner för Swedavia med vår expertis inom just kommersiella upplevelser såsom handel, mat samt andra varumärken som har stora konsumentflöden och köpkraft, säger Pamela Nyman, kundansvarig på Tomorro’.

För mer information och bilder kontakta gärna: Emelie Gustavsson, presskontakt för Tomorro', på mobil: 070 – 760 26 88 emelie@editk.se Pamela Nyman projektledare och varumärkesstrateg på Tomorro’, på mobil 070-870 77 87, pamela@tomorro.se

Tomorro’ är en reklambyrå med expertis inom handel, retail och kommersiella upplevelser. Byrån har lång erfarenhet av strategisk och resultatdriven kommunikation där butikskedjor och handelsplatser dominerar kundportföljen. Såsom Apoteksgruppen, Gaggenau, Sickla Köpkvarter, SKHLM, Skrapan, Söderhallarna, Stinsen, Port 73. Tomorro' har vunnit andrapris i Årets Byrå två år i rad och har varit nominerade till ett antal andra priser under åren. Reklambyrån Tomorro' ägs och drivs av Pamela Nyman, Helena von Matérn och Johanna Svensson.

Tomorro’ blir Swedavias nya reklambyrå och kommer att stötta Swedavia inom de tre största affärsområdena Aviation Business, Real Estate och den kommersiella affären med fokus på retail, mat & dryck samt parkering. Det nya avtalet träder i kraft omgående och löper under ett år med chans till förlängning.

Linda Sjödin, marknad- och kommunikationsdirektör på Swedavia.
Pamela Nyman, kundansvarig på Tomorro’.