Tomorro’ expanderar och rekryterar sin första kille

Report this content

Reklambyrån Tomorro’ som drivs av trion Johanna Svensson, Helena von Matérn och Pamela Nyman har sedan tidigare 12 anställda, samtliga kvinnor. Byrån är inne i en expansiv fas och har rekryterat fyra nya medarbetare det senaste året. Den 23 mars började byråns första manliga anställda art directorn Johan Mårtensson. Johan kommer närmast från Kaplan RM där han jobbade som art director, dessförinnan var han på MQ.

- Johan kommer tillföra förnyad kreativitet och form, allt kryddat med en härlig personlighet som passar vårt prestigelösa klimat perfekt, säger Pamela Nyman.

För mer information och bilder kontakta gärna Helena Walfridsson, presskontakt för Tomorro', på mobil: 073-663 76 12 eller helena@editk.se

Tomorro’ är en reklambyrå med expertis inom handel, retail och kommersiella upplevelser. Byrån grundades 2010 och har idag tretton anställda. Vi brinner för reklam som berör och vi levererar alltid en strategisk, resultatdriven och bildstark kommunikation. Vårt jobb är att stärka varumärken och vi arbetar efter enkla recept som struktur, kreativitet, fokus och alltsammans totalt prestigelöst. Bland kunderna återfinns bland annat SKHLM, Skrapan, Port 73, Gaggenau, LRF, Hifab och FN-förbundet. Byrån har blivit nominerad till Kundens bästa byrå 2011 och Årets byrå 2013 och 2014 fick Tomorro’ en hedrande andra plats i Årets Byrå. Reklambyrån Tomorro’ ägs och drivs av Pamela Nyman, Helena von Matérn och Johanna Svensson.

Pamela Nyman.