Tomorro’ rekryterar copywriter

Stockholmsbaserade reklambyrån Tomorro’ fortsätter att expandera. Det senaste tillskottet är copywriter Johanna Afzelius som närmast kommer från Blomquist Annonsbyrå och innan dess arbetade Johanna som copy på DDB.

- Efter sex år på Blomquist Annonsbyrå kände jag att det var dags att göra något nytt. Det känns fantastiskt kul att börja på Tomorro’ som är en byrå på gång och som tog silver i Årets Byrå, berättar Johanna Afzelius.

För mer information och bilder kontakta gärna Edit Künstlicher, presskontakt för Tomorro', på mobil: 070-818 57 00 eller edit@editk.se

Tomorro’ är en reklambyrå med expertis inom handel, retail och kommersiella upplevelser. Byrån grundades 2010 och har idag tretton anställda. Vi brinner för reklam som berör och vi levererar alltid en strategisk, resultatdriven och bildstark kommunikation. Vårt jobb är att stärka varumärken och vi arbetar efter enkla recept som struktur, kreativitet, fokus och alltsammans totalt prestigelöst. Bland kunderna återfinns bland annat Apoteksgruppen, SKHLM, Skrapan, Port 73, Gaggenau, LRF, Hifab och FN-förbundet. Byrån har blivit nominerad till Kundens bästa byrå 2011 och Årets byrå 2013 och 2014 fick Tomorro’ en hedrande andra plats i Årets Byrå. Reklambyrån Tomorro’ ägs och drivs av Pamela Nyman, Helena von Matérn och Johanna Svensson.

Johanna Afzelius, copywriter Tomorro'.