Tomorro’ välkomnar Arcona som samarbetspartner

Reklambyrån Tomorro’ vann pitchen och börjar nu året med ett nytt spännande samarbete med byggentreprenören Arcona. Byråns första uppdrag infattar ett nytt grafiskt uttryck samt ett kommunikationskoncept.

Arcona, som är en del av Veidekkekoncernen, genomför byggentreprenader och utvecklar fastigheter i Stockholm och Uppsala. Som ett led i varumärkesarbetet för Arcona arbetar Tomorro’ under våren fram ett kommunikationskoncept med syfte att tydliggöra Arconas varumärke och position. Man ska även se över företagets grafiska uttryck.

Tomorro’ har visat ett stort engagemang, kreativitet och förstått vårt behov i att stärka Arconas varumärke och blev för oss det självklara valet av byrå. Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med teamet hos Tomorro’, säger Katja Bolander, marknads- och kommunikationschef på Arcona.

Arcona är en utmanare i branschen med både stort mod och potential. Vi är glada över att utöka vår kundportfölj och bredd ytterligare inom fastigheter, säger Johanna Svensson, vd och delägare Tomorro’.

För mer information vänligen kontakta: Terri Herrera, presskontakt för Tomorro’, tel. 0704–32 22 26, terri@editk.se eller Johanna Svensson, VD på Tomorro’, tel 08-599 099 94, johanna@tomorro.se

Tomorro’ är en reklambyrå med expertis inom handel, retail och kommersiella upplevelser. Byrån har lång erfarenhet av strategisk, resultatdriven och bildstark kommunikation där retail dominerar kundportföljen. Nuvarande kunder är bland annat Apoteksgruppen, Gaggenau, Sickla Köpkvarter, Skrapan och Swedavia. Byrån har tilldelats guld i Svenska designpriset 2016 och vunnit silver i Årets byrå både 2014 och 2015. Reklambyrån ägs och drivs av Pamela Nyman, Helena von Matérn och Johanna Svensson.

Katja Bolander, marknads- och kommunikationschef på Arcona
Johanna Svensson, vd och delägare Tomorro'