Tomorro’ vann 2:a pris i Årets Byrå!

Reklambyrån Tomorro’ tog hem 2:a pris i kategorin Årets Byrå med omsättning mellan 7 och 15 miljoner kronor.

– Vi är galet stolta. Det är fantastisk kul att vårt otraditionella arbetssätt ger så fint resultat. Det betyder att de värden vi sätter först är de som kunderna uppskattar, säger Johanna Svensson, vd och delägare på Tomorro'.

Om Årets Byrå
Bakom Årets Byrå står analysföretaget Regi med Dagens Industri som huvudpartner. Årets Byrå presenteras för femtonde året i rad och som grund för nomineringarna låg det förra året 3 000 svar från över 2 000 av Sveriges största köpare av kommunikationstjänster. Rankningen baseras på Nöjd-kund-index och vinnarna presenteras den 19 februari på Grand Hotel i Stockholm.

För mer information och bilder kontakta gärna Edit Künstlicher, presskontakt för Tomorro', på mobil: 070-818 57 00 eller edit@editk.se

Tomorro’ är en reklambyrå med expertis inom handel, retail och kommersiella upplevelser. Byrån grundades 2010 och har idag tretton anställda. Vi brinner för reklam som berör och vi levererar alltid en strategisk, resultatdriven och bildstark kommunikation. Vårt jobb är att stärka varumärken och vi arbetar efter enkla recept som struktur, kreativitet, fokus och alltsammans totalt prestigelöst. Bland kunderna återfinns bland annat SKHLM, Skrapan, Port 73, Gaggenau, LRF, Hifab och FN-förbundet. Byrån har blivit nominerad till Kundens bästa byrå 2011 och Årets byrå 2013 och 2014. Reklambyrån Tomorro’ drivs av Pamela Nyman, Helena von Matérn och Johanna Svensson.

Vi är galet stolta. Det är fantastisk kul att vårt otraditionella arbetssätt ger så fint resultat. Det betyder att de värden vi sätter först är de som kunderna uppskattar
Johanna Svensson, vd och delägare på Tomorro'