Tomorro’ vinner avtal för Sickla Köpkvarter

Nu är det klart att Sickla Köpkvarter väljer reklambyrån Tomorro’ för sin strategiska kommunikation. Tomorro’ arbetar redan i dag med ett tiotal köpcentrum och lägger nu ännu en tung retailkund till sin portfölj.

- Sickla är ett prestigeuppdrag för Tomorro’ och vi är stolta över att de såg potential i vad vi, med vårt fokus på retail och handel, kan bidra till i deras marknadsföring, säger Helena von Matérn, Creative Director och delägare på Tomorro’.

Sickla Köpkvarter är med sitt kulturhus, Dieselverkstaden, sina 150 butiker, restauranger, hantverk- och ateljébutiker ett självklart val för den shoppingsugne Stockholmaren. Nu väljer man alltså Tomorro’ som partner och det första uppdraget blir att lansera ny kommunikation för julen med magasin, utomhusytor och annonsering.

- Vi har tidigare uppmärksammat Tomorro´s potential och förmåga att ta ett varumärke och förtydliga dess själ i ett starkt kreativt koncept som andas och kommunicerar all content som varumärket innehåller. Därför är det väldigt roligt och riktigt spännande att få göra en resa tillsammans med Sickla Köpkvarter som huvudgäst, säger Anette Persson, marknadskommunikatör för Sickla.

För mer information och bilder kontakta gärna:
Helena Walfridsson, presskontakt för Tomorro', på mobil: 073-663 76 12, helena@editk.se, eller Helena Von Matérn, Creative Director på Tomorro’, på mobil 070-373 77 88, helena@tomorro.se

Tomorro’ är en reklambyrå med expertis inom handel, retail och kommersiella upplevelser. Byrån har lång erfarenhet av strategisk, resultatdriven och bildstark kommunikation där butikskedjor och handelsplatser dominerar kundportföljen. Såsom Apoteksgruppen, Gaggenau, Neff, LRF, SKHLM, Skrapan, Söderhallarna, Stinsen, Port 73. 2015 vann Tomorro’ andrapris i Årets byrå som delas ut av analysföretaget Regi tillsammans med Dagens Industri. Byrån har tidigare även blivit nominerad till Kundens bästa byrå 2011 och Årets byrå 2013. Reklambyrån Tomorro’ ägs och drivs av Pamela Nyman, Helena von Matérn och Johanna Svensson.

säger Helena von Matérn, Creativ Director och delägare på Tomorro’.
säger Anette Persson, marknadskommunikatör för Sickla.