Tomorro’ nominerade till Årets Byrå

Reklambyrån Tomorro’ är nominerade till Årets Byrå i kategorin med omsättning mellan 7-15 miljoner kronor.

Nomineringen är extra betydelsefull eftersom den grundar sig på vad våra fantastiska kunder verkligen tycker om vårt byråsamarbete. Vi är både stolta och jätteglada och ser det som ett kvitto på att vi har fokus på rätt saker, säger Johanna Svensson, vd och delägare på Tomorro´.

Bakom Årets Byrå står analysföretaget Regi med Dagens Industri som huvudpartner. Årets Byrå presenteras för femtonde året i rad och som grund för nomineringarna låg det förra året 3 000 svar från över 2 000 av Sveriges största köpare av kommunikationstjänster. Rankningen baseras på Nöjd-kund-index och vinnarna presenteras den 19 februari på Grand Hotel i Stockholm.

För mer information och bilder kontakta gärna Edit Künstlicher, presskontakt för Tomorro´, på mobil: 070-818 57 00, mail: edit@editk.se eller Helena von Matérn, delägare Tomorro´, på mobil: 070-3737788 eller helena@tomorro.se.

Tomorro’ är en reklambyrå med expertis inom handel, retail och kommersiella upplevelser. Byrån har lång erfarenhet av strategisk, resultatdriven och bildstark kommunikation där butikskedjor och handelsplatser dominerar kundportföljen. Såsom Apoteksgruppen, Gaggenau, Neff, LRF, SKHLM, Skrapan, Söderhallarna, Stinsen, Port 73. Byrån har blivit nominerad till Kundens bästa byrå 2011 och Årets byrå 2013.

Reklambyrån Tomorro' är nominerade till Årets Byrå i kategorin med omsättning mellan 7-15 miljoner kronor.

Johanna Svensson, vd och delägare Tomorro´