Touchtech öppnar nytt butikskoncept i Nordstan

Det är ett nytt multi-brand-koncept som utvecklats av Touchtech och Vertiseit, två ledande bolag inom digital transformation av fysisk retail. Butiken, som kommer sälja kläder och skor, kommer att hållas öppen under en månad i oktober som en pop-up. Syftet är att utvärdera Touchtechs och Vertiseits digitala lösningar som stödjer nya konsumentbeteenden. Ett unikt koncept som stakar ut vägen för framtidens retail.

Mer information om The Fitting Room kommer att släppas i samband med att vi presenterar konceptet på eventet Retail Arena i Göteborg den 30 augusti. För mer information om Retail Arena: (http://ncscnordic.org/blog/2017/10/31/retail-arena-goteborg-2018/).