Touchtech rekryterar strategisk kompetens

Paulina Freiholtz, som ansluter den 8 januari, har över 10 års erfarenhet som Visual Merchandiser på H&M med ansvar för att utbilda, motivera och coacha butikspersonalen till att ständigt tänka kommersiellt. Med utbildning inom exponering, skyltning och näthandel kommer Paulina att ansvara för att coacha butikspersonalen i att använda Touchtech Vendo i syfte att driva e-handelsförsäljning i butik.

Deniz Chaban, VD på Touchtech, kommenterar värvningen:

”Paulina är en strategisk värvning som kommer tillföra efterfrågad spetskompetens. Genom att erbjuda våra kunder denna nya tjänst att aktivt sprida best practice mellan deras butiker, ökar vi nyttan av Touchtechs lösningar i befintliga butiker samt underlättar för fortsatt utrullning.”

Paulina Freiholtz, Vendo Success Coach på Touchtech, kommenterar:

”Handeln har under senaste åren genomgått en stor förändring. Den fysiska butiken kämpar mot den växande e-handeln om en kund som kräver mer. Butiker skapar upplevelser för kund genom rätt exponering och utbildning för sin personal i kundvård. Men vad kan man göra mer?

Kunden vill idag ha ett brett sortiment med bra priser samtidigt som den vill bli sedd och få en upplevelse och personlig service. Tack vare Touchtech kan man nu erbjuda kunderna båda delarna. Personalen i den fysiska butiken får ytterligare ett fantastiskt verktyg för att ge kunden den ultimata shoppingupplevelsen.

Efter många år som Visual Merchandiser vet jag att detta är en stor möjlighet till ökad försäljning och nya kunder. I framtiden vet jag att kunden förväntar sig att företag stora som små använder sig av Touchtechs lösning i sina butiker. Jag ser mycket fram emot att få vara med på resan.”