Månadsrapport Tourn - Januari

I januari 2018 landade intäkterna på 3 msek (2 msek januari 2017).

Vi har inlett året starkt och har redan en orderingång för 2018 som motsvarar omkring 45% av förra årets (helår 2017) totala omsättning. Detta visar på att influencer marketing fortsätter att växa, att vi är helt rätt i tiden och vi fortsätter ta marknadsandelar.

Våra ordrar är från befintliga och nya kunder. 87% av alla våra kunder har bokat fler än en kampanj och volymerna ökat.

Med vår nuvarande orderingång efter endast två månader ser vi mycket positivt på 2018.

Denna information är sådan information som Tourn International AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 1 mars 2018.