Tourn International ingår samarbetsavtal med Stockholmsgruppen

Tourn har ingått avtal med Stockholmsgruppen (A.T.O.M. Agency AB) där Tourn tar över utvecklingen av webbplattformen och hanteringen av Stockholmsgruppen och dess modellprofiler i sociala medier. Stockholmsgruppen har som mål, med hjälp av Tourn, att öka sin och sina modellprofilers närvaro i sociala medier där Tourn blir Stockholmsgruppens helhetsleverantör.

Avtalet löper ett år i taget.

Samarbetsavtalet genererar månatliga intäkter för Tourn samt fyller sitt värde som referenskund.

Stockholmsgruppen
Stockholmsgruppen som grundades år 1970 är en av Sveriges ledande modellagenturer.

VD kommentar
Genom samarbetet med Stockholmsgruppen når Tourns kunder svenska modellvärlden. Vi ser positivt på samarbetet som öppnar upp Tourn för många köpstarka kunder.

// Robin Stenman

Taggar: