Tourn rekryterar nyckelperson från WeAreCube

Tourn har anställt Cecilia Björck, som tidigare arbetat hos konkurrenten WeAreCube. Cecilia är en av branschens mest erfarna och jobbat med några av Sveriges största varumärken. Cecilia kommer in som Key Account Manager på Tourn och förväntas bidra med ökad försäljning och nytänk för att utveckla bolaget. Cecilia tillträder bolaget tidigt i kvartal fyra 2017.

Jag är otroligt glad och stolt över att Cecilia väljer Tourn som sin arbetsplats. Cecilia är känd som en kunnig, ödmjuk och resultatdriven person. Jag är säker på att hon kommer passa in bra och hjälpa bolaget att utvecklas åt rätt håll. - Robin Stenman

VD, Tourn International AB (publ)
robin@tourn.se